Pourquoi?

Alla frågar varför Frankrike.

Jag gillar verkligen Frankrike och jag vill verkligen höja min nivå på franska. När jag stod inför faktum att jag är klar i juni så visste jag bara inte vad jag skulle göra.

Åka hem känns för tidigt. Jag tar helt enkelt 2007 som mitt studieår. Att det blev Lyon handlar mycket om kostnader och att jag vill se något nytt. Jag vill åka till en hyfsat stor stad med överlevbara kostnader. Så då blev det Lyon. Som jag faktiskt inte vet så mycket om men det verkar vara en ok stad.

Klicka på bild för att se större

Kommentarer
Postat av: Annika

Da vill jag gärna veta vilka goda viner som härstammar fran Lyon.

2007-04-03 @ 18:12:45
Postat av: Big Mummy

Kommer inte Chateauneuf du Pape från trakten kring Lyon. Sämre vin kan man ju dricka...

2007-04-03 @ 19:46:31
Postat av: Helena

Nämen hur ska vi klara oss i England utan dig, Pierre??

Postat av: Pierre i Oxford

Helena, var stark!

Big Mummy, den kommer från provence!!

2007-04-03 @ 22:08:54
URL: http://oxford.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback