Partest för singlar

Ett test som bara får besvaras av singlar: 

Du och din partner ska köpa ert första hus tillsammans. Vad bör ni tänka på?

 Eee mmmm ja inte vet jag. Läget och priset. Klarar vi av att ta hand om huset? Är någon av oss intresserad av trädgården? 

Du och din partner har varit ihop i fyra år. De senaste månaderna har sexlivet varit helt dött. Vad gör du?? 

Ja men det måste man ju prata om.

Din partner är hypokondriker och både han/hon och katten har alla krämpor. Vad gör du?

Oooo det där skulle jag kunna skriva en bok om. Har erfarenhet av ett exakt sånt fall. Dock inte min partner. 

Din partner spenderar 100% mer än du  av era gemensamma pengar. Vad gör du?
What you want, when you want it

Ja det beror ju på vad han spenderar det på.  Men är det bara på nöjen så blir jag sjövild. 

Din partner är alkoholist. Vad gör du?

Slänger ut eländet om rehab inte hjälper. Hoppas verkligen att jag gör det i ett riktigt fall. 

Din partner är infertil. Hur reagerar du?

Allt annat än impotent är välkomna nyheter 

Din partner har inte svenska som modersmål. Lär du dig språket?

Ja jag skulle i alla fall försöka. 

Din partner har en puckad idé om att gifta sig på stranden men du vill gifta er i kyrkan. Vad blir det?

Ja det blir kyrkan. Är ju redan döpt och konfirmerad. 

Vem för dig till altaret?

Ja men äntligen en punkt jag har förberett. Det blir Mamma S och E. Om de kan slita sig från sina biologiska barn snyft snyft

Kopiera gärna frågor men ange källan

Kommentarer
Postat av: Ponte

Den här måste jag stjäla! Konfirmerad, herre gud vart är världen på väg??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback