Mars månad på min blogg

41 kollegor har läst min blogg minst en gång (usch va många - jag blir nervös).

Totalt 1626 unika besökare.

Bloggportalen och Västmanländskans blogg är mina största hänvisningskällor.

Populärast är jag i följande län:

1. Stockholm
2. Skåne
3. Östergotland
4. Kronoberg
5. Värmland

EN besökare har gjort 1028 besök på bloggen.

En trogen massa på 102 personer har gjort 600 besök var.

Vanliga sökord (snusk är censurerat)

1. Svensk i Oxford
2. Bilder på min XXXXX
3. Privata bilder på min fru
4. Rädda Barnen IKEA
5. Min fru är en XXXXX
6. Svenska Gayfilmer
7. Min XXXXX blogg
8. Ta mig hårt
9. Lampbutik i Gamla stan
10. XXXX XXXX mot XXXXXXX

Kommentarer
Postat av: Västmanländska i skåne-exil

Det är så konstigt att du får så många besök via mig - jag tror ju inte att jag har så värst många gäster på min sida ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback