Lite fler frågor och svar

Tror du att Victoria blir drottning? Ja inte tror jag att hon abdikerar.


Vem är din favorit i Desperate housewives? Bree, påminner om Big Mummy


Handlar du helst på IKEA, MIO, eller grovsoprummet? IKEA, grovsoprummet är Big Mummys revir.


Har du varit i Rotterdam? Nej aldrig


Hur röstade du i euro omröstningen? Ja, ja och ja, varför blev det nej????


Skulle du kunna publicera ditt telefonnummer på bloggen? Javisst, skulle någon ringa och flåsa?


Har du VISA eller Mastercard? Ett brittiskt och ett svenskt VISA-kort


Sex utomhus eller inomhus? Båda i stora lass tack


Stolt över just nu? Att jag pallat utbildningen so far


Rädd för just nu? Att jag inte ska hitta någon att ta mitt rum den 1 juni och mista min deposit.


Har du någonsin varit på en läderklubb? Bara när Big Mummy släpat med mig


Vem ringde du senast och den svarade inte? Åter igen Big Mummy men vet nog vad hon gjorde.

Kommer det gå bra för the Ark i ESC? Ja jo kanske

Har du en fast anställning? Japp men tjänstledig 2007.

Amerika eller England? England...gillar inte USA

Betalar du TV-licens? Nej, jag har aldrig haft någon TV.

Talar du grekiska? Nääääääää

Kommentarer
Postat av: Big Mummy

Men herregud, skulle JAG "göra fynd" i grovsoprummet?!? Jag får ju med VÅLD hålla DIG därifrån och släpa med dig till lite finare up-scale-butiker så att inte din lägenhet ska se ut som en favela!

2007-04-19 @ 07:22:18
Postat av: f.d hemmafrun

Öhhhh...aldrig haft tv...du som är en levande recensent för ALLA program som går...

2007-04-19 @ 08:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback