Inget fel på England

Jag har förstått att mitt landbyte beror på att det skulle vara ngt fel på England. Men nej så är det inte.

Är mest att faktum är: i juni så står jag där. Åka hem eller göra något annat? Så då blev det Frankrike. Men det känns helt rätt. Två saker jag behöver: en ordentlig utbildning och parla franska.

Svårt att säga vad jag tycker om England. Det är liksom inte samma kulturchock som att komma till Frankrike. Så det har liksom bara rullat på här. Jag har knappt märkt att tiden har gått. När blev det april liksom??!!


Men det finns en sak som är fel på England och jag skulle kunna skriva en uppsats i ämnet. De är så jävla dåliga på XXX.

Ja men jag menar verkligen dålig!!! Så förbannat dåliga att jag saknar ord för eländet. De är verkligen XXX:ets svältande Calcutta här!! Var fan är Moder Teresa när man behöver henne.


Alltså.....mmmmm...ja nej kan inte finna ord för detta. Någon måste rädda detta land!!!

Jag måste ju säga att jag tycker synd om alla som jobbar med information/marknadsföring i detta land. Man tjänar mer som gatusopare i Sverige!!!

PS, ja just det - maten är kass i UK men det visste ni väl innan.....

Kommentarer
Postat av: Ponte

Att engelsmännen "är så jävla dåliga på XXX" är väl utmärkt, då får du ju lära upp dem. Ser med spänning fram emot att få läsa uppsatsen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback