Hororna i Lyon

Jag köpte Le Monde idag för att se om jag förstod ngn franska. Där stod det att de prostituerade i Lyon har det svårt.

Ja alltså inte för att de har världens förnedrande arbete utans för att de tvingas flytta runt med sina minibussar hela tiden. Staden vill hela tiden bygga nya områden och då finns det plats för 200 minibussar.

Herregud, 200 st!! Måste vara en riktig business där. Men det är det ju överallt. I Montpellier bodde jag ju på horgatan. Men roligast var att se transhororna vid Peyrouparken. Det var så fula att jag bara inte kan förstå hur någon vill betala för dem!!!

Ja jag får väl inspektera kvarteren i Lyon. Är mycket misstänksam mot vad det är för lgh jag hamnar i ahhahah


Kommentarer
Postat av: Big Mummy

Det är väl alldeles perfekt att du bor mitt i horkvarteren om det visar sig att CSN krånglar med utbetalningarna av studielånet... :-S

2007-04-11 @ 08:13:27
Postat av: Ponte

Varför inte skaffa en minibuss och bo mitt i kvarteret...

Postat av: fru P

han har inget körkort....

2007-04-12 @ 13:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback