Den gåtfulla Big Mummy

Många har framfört sin oro över att nästa helg tillbringas i sällskap av Big Mummy.

Jag förstår denna oro. Den första gången jag träffade Big Mummy var på en skum pub på Söder. Jag var en naiv oskuldsfulla person.

Big Mummy introducerade mig till en värld fylld av sex, läder och billiga lustar. Min ögon brände. Detta var ju bara för starkt för mig.
What you want, when you want it

Jag tror att Big Mummys största sorg är de starka känslor som finns mellan mig och hennes sambo Orvar.

Orvar klär alltid av mig med blicken när vi möts. Det finns alltid det dära sensuella lätt utdragna norrländska. Jag ser på honom att han vill ta mig som en ren på fjället. Men jag är stark. Jag vill absolut att inget kommer mellan mig och Big Mummy....ok ok 5 stora kuddar ska finnas mellan oss nästa helg.

Kommentarer
Postat av: Big Mummy

Men äntligen ska du få lära dig lite om "piffing", hur man hänger upp gardiner på 1001 olika sätt och hur man bäst inreder sin lägenhet med vackra saker där alla containerfynd från grovsoprummet är tabu!

Ska dock bli jättekul att träffa dig igen, fast frågan är om det räcker med 5 kuddar, jag vill inte riskera någon som helst petting. Jag är en pryd liten varelse - och det enda jag vet om sex är att det kommer mellan fem och sju!

2007-04-22 @ 13:59:24
Postat av: Anders

tjena... vart fr man tag på den filmen som du rekommenderar? Summerstorm?

2007-07-03 @ 09:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback