De heta frågorna

Räkna upp de tre kungabarnen. Nr 1 som din favorit. 
  1. Victoria
  2. Madeleine
  3. Fille
 Om Sverige var en republik, vem skulle du vilja ha som president?

 -         Oj va svårt. Vem kan passa? Kan vi inte låna Elisabeth Rehn från Finland?
 

Tror du sossarna vinner nästa val?

 -         Ja det är jag övertygad om. 

Vilken var den senaste utflykten du gjorde med dina föräldrar?
 

-         Ja men va passande. Det var faktiskt Drottningholm
 

Vilka städer har du bott i minst 4 veckor?

*      Västerås
*      Sundbyberg
*      Stockholm (Älvsjö)
*      Solna
*      Gibraltar
*      Toulon
*      Montreux
*      Noordwijk
*      Montpellier
*      Oxford
*      Göteborg
*      St Helier (Jersey)
*      Malmö
 

Vilken religion tillhör du?

-         Svenska kyrkan. Simpel lutheran. 
Tomaskyrkan där jag döptes. 

Har du några sexleksaker?

-         Nej, allt är skänkt till Big Mummy. Så nu är de väl utslitna. 

Vad har du för ansiktskrämer?

-         Oj hur ska jag våga skriva det? Kusin C säger alltid att en riktig man bara använder tvål och gör det bara var tredje dag. Men jag har en matt kräm, en anti dark circles och en anti puffiness.
 

Favoritstad i Italien?

-         Oj, jag har knappt varit där. Men jag skulle gärna vilja se mer. 

Favoritdryck med alkohol?

-         Ja men lite torr cider är ju nice.

Bor du helst i hus eller lägenhet?

-         Jag föredrar lägenhet. Detta är faktiskt första gången jag bor i ett hus. 

Hur tycker du att det går för Reinfeldt som statsminister?

-         Jag tycker hela regeringen verkar lite väl anonym. Som Bildt, vad gör karln??? 


Vad var det senaste du drack?

-         Sitter just nu och dricker Highland Spring Water 

Tror du på sex innan äktenskapet?

-         Tror på det? Jag utgår från det? 

Vad kommer bli dina nästa klädinköp?

-         Jag måste köpa shorts och tshirts. Packade inte riktigt för denna värme. 

Vad blir din nästa längre resa?

-         Ja går allt som planerat så blir det tåg London - Lyon.
    

Kommentarer
Postat av: Big Mummy

Men din dumma kossa, man kan inte skriva om Drottningholm och sätta ut en bild på Gripsholm eller vad det nu är?!?

Har varit på Drottningholm tillräckligt många gånger och druckit te för att känna igen fastigheten, vad är det för förortsvilla du lagt ut på din blogg?!?

2007-04-15 @ 02:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback