City break in Kabul?

Läste på Expressens finanssajt Dina pengar att vissa resemål kan stå en dyrt för man får ingen försäkring etc. Detta ska nu ha blivit vanligare eftersom svenskar söker exotiska resemål.

Bland de resemål man räknar upp så ingår Afghanistan, Irak och Somalia.

Ja men allvarligt talat. Det kan väl inte vara så många som tar sig en en weekend i Bagdad för att vila upp nerverna?

Och jag skulle bli mycket förvånad om Mogadishu har en Bamseklubb. Skulle väl vara att Big Mummy åker dit. Hon har alltid missuppfattat det där med "Bamse" klubb. Hennes mage räknas inte....

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja visst är folk konstiga nuförtiden. Det handlar väl om det där att "spränga gränser" - att göra nat som ingen gjort förut. Gäsp! Själv är jag jättehappy med att stanna i Zürich...det räckte med en utflykt till Rapperswil igar. Jag har inga stora krav jag :)

2007-04-09 @ 15:09:48
Postat av: Big Mummy

Inte en chans att jag åker iväg till så obskyra ställen. Har precis kommit hem från en underbar påsk i Berlin där det mest kinky jag upplevde var Currywurst mit Pommes. :-)

2007-04-09 @ 15:27:51
Postat av: blogg_bohemen

Och jag som bara drömmer om en vanlig charter till en playa vart som helst! :) Kabul? Nja ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback