Bloody Saturday

Ja i dag har det varit en blodig lördag. Framförallt för att min ena fot blöder efter en hel dags gående.

Vi började på affär där Big Mummy skulle köpa vissa produkter. Ja jag kan inte ens gå in på detaljer.

Sedan har vi varit på varenda affär i Greater London. Två gånger behövde jag besöka en toalett. Big Mummy pekade då in mig båda gångerna på ställen där sjuka aktiviteter pågick.

Vi avslutade med en Thai buffé för 8 pund.

Nu försöker jag återfå känseln i mina ben så jag kan följa med på en av hennes perversa läderklubbar. Vad ska lilla jag göra på ett sånt ställe????

Kommentarer
Postat av: Big Mummy

Men herrejösses! Jag fick ju med våld försöka hålla dig från dessa toaletter!!! På väg till thairestaurangen var det "någon" som var "tvungen" att gå på toaletten och kissa fast hon nyss hade varit på toaletten på Marks & Spencer. Vissa kan minsann aldrig få nog!

Och "hon" har varit helt oregerlig idag! Det började med att medan vi stod och väntade på hissen så såg vi ett par som låg och nuppade i en fastighet tvärs över gården. Hormonerna började svalla på kärringen, så så fort hon har sett en karl så har hon kurrat som en kåt duva i parningstider! Ja, ni förstår hur jag har det!

2007-04-28 @ 20:58:18
Postat av: Ponte

Det verkar som ett rejält Londonbesök... Det är tur du tar hamnd om och hindrar damer från att hitta på dumheter.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback