Abercrombie and Fitch

Är en mycket speciell amerikansk kedja med mestadels herrkläder.


De är mest kända för sina snygga modeller. Konceptet är att man ska tro att man blir så snygg bara man köper deras kläder. Big Mummy svalde det helt och pungar gärna ut 90 pund på en t-.shirt.

Men ur en marketing synpunkt så är de mycket speciella. Byggnaden såg mer ut som en officiell byggnad. Inga skyltar eller fönster. Väl därinne fick man se två manliga modeller med bar överkropp som alla småflickor ville bli fotograferade med. Fick ju slita Big Mummy ifrån modellerna.


Affären var fullproppad av folk men det var ju väldigt enformiga kläder i en färg. Och en helt mörk butik...var en upplevelse, Bör ses. 7 Burlington Gardens


Kommentarer
Postat av: Big Mummy

Idag är det jag som tar på mig mina finaste gå-bort-trosor och rusar iväg till A&F. Det är väl självklart att jag blir lika snygg som modellerna om man köper en av deras t-shirts?!?

Fast jag håller i.o.f.s. med om att det är bortkastade pengar - jag har ju redan en sådan kropp!

2007-04-30 @ 10:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback